ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, May 17, 2010

| celaru.haru.biru.serabai. |

antara realiti dan fantasi.
mampukah segala perancangan jadi satu kenyataan.
oh tajuk entri sesuatu sangat kan.
layan~

sebenarnya...sebenarnya...sebenarnya..err..camner ek.
entah la pagi-pagi ni emosi celaru sikit. bila fikir pasal semua perancangan-perancangan yang pernah dirancang dengan 'dia' tetiba hancur berkecai entah celah bedah mana silapnya aku pn tak tahu. syukur sangat-sangat aku tak hilang dia. sakit tu tak siapa yang tahu macam dihiris-hiris pisau daging aku cakap kau. pedih. nasib baik la aku nih kuat harimau untuk hadapi semua nih. huh kalau tak mesti masuk Metro front page lelaki maut terjun bangunan 22 tingkat akibat kecewa. hah kau. tak ke glamer gila baban aku nanti. hohO~ eh eh. gila ke apa! layan je lah. well, kelmarin n semalam berlangsung Jom Heboh kat Putrajaya, bapak dekat gila dengan umah aku skrg nih cuma sekangkang anak kera baru lahir je weh. tapi tak g pon sebab takder geng dan 'dia' sangat sibuk. oh kesian. dulu masa Hot Air Ballon fiesta kat Putrajaya pon aku tak sempat nak jelajah sebab 'dia' pon sibuk masa tu. senang cerita 'dia' memang sibuklah sampaikan takder masa langsung untuk kami berjumpa walaupun dia ada datang ke Shah Alam atas urusan kerja. takperlah, aku faham 'dia' sibuk. eh eh macam dah lari berganti-ganti je topik nih. layan je lah~

eh eh aku mahu fokuslah!
rasa celaru haru biru hijau kuning kelabu taik kuda nih sila pergi jauh.
jangan kau berani kacau aku yg sedang fokus nih.
haih~
biarkan aku biasakan diri dengan keadaan 'baru' sekarang nih.
kata orang, nak ke tak nak ke kita kena terima gak.
betul betul betul.
oh terasa comel mcm upin ipin tetibe.
hohO~

notaHujungKaki : berperang dengan perasaan sendiri. sabar sabar sabar. jangan mudah melatah macam Mak Timah gigi jongang ya. eh eh.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...