ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, May 14, 2010

| jangan minta aku jadi sebaik Adam! |

senyum pagi comel-comel lebih dari paling comel.
oh riang bangang di pagi hari sebab ntah aku pon tak tahu.
eh eh.
kepala pening sebab tak cukup tidur dan kesejukan suhu bilik membuatkan aku semakin mengantuk ala-ala terhantuk atas tilam vono kak ziana.hohO~

oh ya!
siapa tengok Adamaya sampai gila-gila fanatik menggedik sila jerit kuat-kuat.
cerita itu sudah tamat semalam.
oh happy ending ok.
dan aku sangat beremosi petang semalam.
oh sila percaya aku tengok adamaya sambil peluk bantal dan buat muka comel.
gila!
aku bukan gilakan sangat cerita tu, cuma menonton di masa lapang je.
tetiba seronok lak.
layan~

serius cantik molek kiut-miut si Lisa Surirumah Suriyani tuh.
senyum.

ada yang bertanya kat aku melalui sistem pesanan ringkas (baca : sms), 'ada lagi ke lelaki macam Adam sekarang?'. hoh~ penangan Adamaya betul nih. yg paling ketara sekarang nih perempuan-perempuan yang gatal mahu bercinta dah mula ketagih lelaki macam Adam. damn! aku bukan apa. takder la jeles tahap gaban kan cuma nak tanya satu je la kan. meh sini kau. 'kau ingat kau cantik baik perfect sangat ke nak jantan macam Adam tu?'. hohO~

apa-apa pun aku tabik super spring lah kat Adamaya.
cerita kau best lah!
siapa ada softcopy cerita Adamaya?
sila hubungi saya di talian hayat berikut.
eh eh.

notaHujungKaki : ok.ok.mahu jadi lelaki sebaik Adam. harharhar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...