ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, May 26, 2010

| sayang kau |

berhenti sebentar bagi memberi laluan kepada pesanan penaja.
eh eh.
o.O

aku sayang kau.walaupun aku mungkin tak pernah menunjukkan aku sayang kau, atau aku gagal untuk tunjukkan betapa aku sayang kau.tapi itulah hakikatnya.aku sayang kau.
terima kasih sebab ajar aku bagaimana untuk menyanyangi tapi kau gagal untuk mengajar aku untuk hilangkan sayang ni.ok aku sudah mula rindukan kau.betul.mula rindukan kau gila-gila.dush! lama tak jumpa dengan gula-gula kapas nih. 3 minggu kan?

ok.selesai pesanan penaja.

notaHujungKaki : sewel sebentar.oh minggu ni cuti umum hari Wesak.harap sangat dapat jumpa.harap sangat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...