ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, May 14, 2010

| award lagi..creative blogger ok! |

lagi-lagi award.
lagi-lagi anugerah.
lagi-lagi kena naik pentas jalan catwalk pastu bg ucapan.
hohO~
bapak gila perasan mamat sorang nih.
eh ade aku kesah?
layan~
buat-buat muka riak sambil berdiri atas pentas dan berposing ala-ala next top American model.
sila tadah baldi sekarang aku mahu muntah hijau.

Ben Ashaari cakap.
siapa yang tak tahu malu sila ambik award nih.
eh eh.tu aku yg cakap.
Ben Ashaari suh ambik award nih.
pastu paste kat blog.
so aku yg mmg gilakan award nih dengan segera ala-ala mi segera goreng berempah terus ambik award nih tanpa rasa bersalah walau sebesar zarah sekalipun.hohO~

syarat-syarat siapa yg ambik award nih kene wat sume nih ah.
1) copy and paste kat blog kau.
2) buat 1 entry pasal award nih.
3) ucap terima kasih n letak link pemberi award.
4) senaraikan 5 blogger utk kau bagi award nih.
5) bagitahu kat pemilik blog yg korang bg award tuh.
ok?


eh tetiba ada suara berbisik kat telinga aku, kau ingat kau kreatif sgt ke nak ambik award nih.
layak ke kau?!
oh aku tersentap hingga hampir terjun bangunan 22 tingkat sambil nyanyi lagu nasyid kuat-kuat.
ada aku kesah?
hohO~
tapi aku dah ambik award ni so aku declare je la diri aku as creative blogger.
boleh?
layan~
aku nak ucapkan terima kasih duyun-duyun emas kat Ben Ashaari sebab bermurah hati tawarkan award nih. sayang kamoooooo lebih lah!
eh jangan fikir lain ya!
gelak jahat kuat-kuat.

so sekarang aku nak bagi award kat budak-budak ladang ni lak.
oi oi ambik award kau nih!


notaHujungKaki : menunggu award lagi.seronok.seronok!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...