ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, July 23, 2010

| akhirnya berambus juga azab ini |

let party bebeh!! woha! matilah statement party dihari Jumaat yg mulia ini. lantak~ eh eh aku rasa sangat happy lompat-lompat katak kegembiraan terlampau. kenapa? REPORT LATIHAN INDUSTRI dah siap di print n tinggal nak antar je sat gi. lalalala~


yes! ini buktinya report aku sudah siap. cover page. wowowowowo. happy betul. bayangkan selama 2 minggu kuliah ni aku rasa tak tenteram yg amat selagi tak siapkan report ni. gila weh 4 jam kredit tu kalau tak struggle gila-gila tak gempak lak result akhir sem nanti kan. woha! lepas antar je report ni, aku nak balik bilik membutakan diri. nak tidur senyenyak-nyenyaknya! tidur asyik terganggu je before this. sebab wat kerja last minutes. lalalalala~

oh ya. semalam tetengah membizikan diri wat report nih tetiba tanpa ribut mahupun angin-angin tak reti bahasa, plug mletup. agaknya terlebih bekalan letrik padahal masa tu aku pasang laptop je. agaknya sebab before tu, plug roomate aku yg blow sebab terlebih muatan. yelah, plug pc dah 2 cmpur speaker lagi pastu ada sorang member tumpang cas laptop. mau tak meletup mende alah tu. huhuhuhu. last-last tempat aku effect sama. hambik aku dua-dua henpon aku tak ade bateri sebab tak leh cas. dan kerja-kerja siapkan report pun tergendala. padan muka sape suh wat kerja last minit. hihi. lantak~ dan pagi tadi technician datang baiki. alhamdulillah. dah elok dah. report aku siapkan semalam kat bilik kawan aku. huh. menumpang kasih sayang okay~

so, sila jeles sebab aku mahu melelapkan diri sebentar. eh eh. lama kot. hohO~

notaHujungKaki : harap-harap jangan mimpi pasal report tu lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...