ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, July 13, 2010

| semalam sibuk - foya-foya hari ini |

salam selasa.hohO~. okay semalam tiada entry dibuat sebab bizi yg amat sampai nak mandi pun tak sempat. eh aku tipu. sempat mandi okay! semangat berkobar-kobar nak g kelas hari pertama semalam hancur punah camtu je sebab malam sebelumnya ada final world cup. ya, sila percaya aku menonton final world cup okay! so adakah aku harus delete je entry sebelum ni? ah..lantak. eh bukan isu world cup yg aku nak cakap disini ya. itu isu lapuk. oh ya. aku ternampak ada orang tiup vuvuzela semalam. kagumnya!

semalam agak bizi sebab duty kat koperasi kolej 4 jam tanpa henti dan pelanggan tersangat ramai. adik-adik junior semua cun-cun dan hensem-hensem. penat kontrol macho semalam. hohO~ malam tido awal sebab terlalu penat so tak sempat menaip entry buat kalian. kesian!

***********************************************

hari ini berfoya-foya bersama teman. keluar menonton cite kartun Despicable Me. oh ia sangat kelakar dan menghiburkan. serius kelakar. seronok. kartun yg sangat comel. kalah lah upin ipin tu. ops!


so siapa yang tak tengok agi, sila tengok sekarang. sebab cite ni sangat best! betul ni tak tipu. betul.

hari ini kepala agak pening-pening lalat sikit. ada lalat kot dalam kepala. asyik rasa mcm nak pitam je. tapi masih sempat menghabiskan boling 3 games. oh aku memang gila boling. walaupun sakit nak mati, boling punyer pasal aku on je. hohO~ dan permainan hari ini agak mengecewakan sedikit. macam tak der feel sangat main. harus kena repeat game nih. oyeah!

notaHujungKaki : hidung sakit. adakah resdung akan datang kembali. sigh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...