ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, July 06, 2010

| enjoying all inside the silent |

"naper kau ni diam sangat?"
"aku pelik betol la mamat tu diam je, kontrol macho ke apa?"
"wan ni diam je, ada masalah ker?"
"eh come babe, don't stay in silence!"
"woi bisu ke hape nih. diam je aku tengok."

adeyh. salah ker jadi orang yang diam? i'm enjoying the silence lah. ngerti kamooooo?? dah memang aku ni jenis pendiam nak2 kalau jumpa dengan orang yg aku tak kenal. memang tak ah aku nak mulakan perbualan. diam lebih baik. haha. gila sombong aku kan. lantak. cuba kenal aku dulu sebelum judge aku macam-macam. cuba kau tanya kawan-kawan aku pendiamkah aku nih. hohO~ mesti diorang jawab, "ah wan tu pendiam ape ke bendenyer. melalak terpekik terlolong." hoh?! gampang.


sebenarnya, ada sebab aku diam. first sebab aku pemalu. matilah statement tak tahu malu kat sini. okay itu aku tipu. sebenarnya aku susah nak get along ngan orang yang baru aku kenal. nampak sombong sikit tapi aku nak wat camner senah oi. dah memang kejadiannya camtu. tapi tak apa, aku berusaha jadi yang terbaik. woha! okat second reason lak, sebab aku lebih suka melihat dari mengkritik. cakap banyak tak guna la kan baik aku diam jer. aku tegur bila perlu. wah! ala-ala cool gitu. matilah aku perasan macho! hohO~ tak nak la cakap banyak tapi habuk pun tarak. hah. nak jadi apa? jadi feather duster? gila. third reason lak, sebab mengurangkan dosa kalau cakap banyak then terngumpat orang lain. hah. dah bertambah dosa kering aku nih. silap-silap penuh tangki dosa aku. hohO~ selalu sangat bila kita berbual-bual tak kisah la kosong ke penuh mulut ke mesti kita ada termasukkan kisah orang lain dlm topik kita tu kan. hah! kau tak baik menipu, Tuhan marah tau. nak kena lempang? okay sebab keempat lak, sebab aku malas nak cakap lah! baik aku diam jer. wat hal aku sendiri. senang! kalau kau tak puas hati, kau leh gi main jauh-jauh. kang termaki lak, menangis kau!

so, don't ever disturb me when i'm enjoying the silence.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...