ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, July 14, 2010

| kemana hilang azam baru |

eh aku pelik dan musykil. kenapa time aku pratikal dulu gigih betul aku bangun pagi pagi siap kejutkan budak-budak umah aku. gila hebat aku time tu. bersemangat waja sangat nak ke pejabat walaupun tiada bayaran gaji yg aku dpt. hohO~ tapi sekarang time kelas, aku malas sangat nak g. bangun pagi pun liat. gila. tak leh jadi nih. silap-silap jatuh merudum lagi pointer aku sem nih. tak nak. tak nak. siapa boleh tolong aku? kejutkan aku tiap-tiap pagi. hohO~ buat pahala pagi-pagi, siapa nak?? angkat kaki cepat!

oh damn aku rindukan budak-budak praktikal. miss them so much!! taknak upload pic kat sini. nnti aku rindukan diorang sangat-sangat lak. hohO~

esok kelas jam 8 pagi. hope mampu bangun untuk ke kelas. azam, sila berdiri teguh di pintu mahligai. ececeh.

notaHujungKaki : seru semangat.hohO~

1 comment:

hANySS JonG said...

kita berjaya tinggalkan kegagalan dgn SEMANGAT!!! =D
salam singgah..i follow ur blog ye..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...