ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, July 29, 2010

| perempuan yg gagal bagi aku |

entah kenapa lately aku asyik nak mengutuk perempuan jer. hahahaha. lantak lah. negara demokrasi menjadikan aku bebas bersuara selagi tak bertentangan dengan undang-undang negara. hohO~ perempuan ni muka suci murni comel tak ada jerawat tapi kadang-kadang sangat mengecewakan aku. entahlah. lantak korang lah. jom tengok contoh-contoh perempuan yg aku rasa kalau tak jadi bini aku pun aku bersyukur sangat.

1) perempuan yang bermusuh dengan semua kawan dan kaum kerabat ex bf dia.
sekali putus cinta, mesti dia akan benci kat semua orang yg ada kaitan dengan ex dia tu. it's like, "hello!!! kau cantik sangat ke nak benci semua orang?" hidup kat muka bumi ni semuanya adalah bersaudara. apa kata kau benci je semua orang. patu kau hidup sorang-sorang. lantak~ aku cukup menyampah orang camtu. long lasting friendship konon. cait!

2) Queen Control.
ni lagi aku menyampah. nak control semua orang. kalau boleh semua kena ikut cakap dia. gila! sila jangan menikah dengan queen control.

3) asyik promote BF.
kalau bukak blog dia, kiri kanan depan belakang bertempek-tempek gambar bf dia. yelah dia sorang je yang bercinta! tak kisah la hensem ke, muka pecah rumah ke. it's really annoying. pastu bila clash, faham-faham je la. mcm-mcm ayat cover kuar. "yes! aku free. single is interesting." well. kau memang pelakon versatil. gampang!

4) the gossip girl.
oh. kerja kau gosip. kalau jumpa kwn sesama perempuan, gosip. gosip gosip gosip. eh. sedap sangat ker? yelah2. kau cukup perfect kan. hell yeah! kalau nak gosip, sila ajak aku bersama. ngerti?

5) tak reti masak.
oh. rugi je kau jadi perempuan. yelah. wanita sekarang adalah wanita bekerjaya kan. aku sokong! tapi kalau sampai tak reti masak, jangan melatah lak kalau laki korang 'makan luar' kenyang-kenyang. belajar la sampai phD pon. masak is still the important subject okay!

6) gedik detik ala-ala sotong.
yg cami lak biasanya golongan yg cantik-cantik dan juga golongan yg perasan diorang cantik. pantang ada lelaki hensem-hensem lalu or nak ngurat dia. hoh! gedik dia lebih dari sotong kena candat. liuk lentok. haih. nyampah okay. tawu lah aku tak hensem.

7) keyakinan yang terlampau tinggi melangit.
golongan mencapap. time meeting, mesti dia je yg bersuara. bermacam-macam pendapat yg dia bagi. punyalah konfiden! tak sedar orang keliling ni nak muntah tengok. termasuk la aku. tak apa, layankan je la. kang merajuk gedik-gedik lak. hello. wrong time wrong place! go to hell okay!

8) showing the stuff but it's really nothing actually!
pakai seksi-seksi. tayang semua lurah yg ada. oh ya. mungkin dia sedar yg dia tak lawa and orang lelaki tak pandang dia. so dia guna je la apa yg dia ada. wow! hebat. lelaki akan pandang. betol. tapi dalam ati mesti kutuk kaw-kaw punyalah! dah muka tak lawa, perangai pun tak lawa. tayang sana tayang sini. aku nak dekat pon takut. hah! ape cer?? yg aku pelik tu, bila lelaki tengok lurah-lurah tu..eh eh maksud aku tertengok, diorang terus cop lelaki gatal. hello, kami cuma berusaha memanjangkan usia kami. harap maklum!

9) lesbian.
well. no komen.

perempuan. ada bantahan??

notaHujungKaki : 10 perkara tentang aku yg korang benci. silakan. *sambil lipat-lipat lengan baju*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...