ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, July 07, 2010

| kalaulah aku ada doraemon |

kan best kalo aku ada bela seorang seekor doraemon. mesti semua orang jeles tahap gaban lah. yela. aku ada roomate yg sangat comel yang boleh aku peluk ketat-ketat masa tido. pastu bantai ajak gusti guling-guling. seronot! pastu bila aku ada masalah, aku pura-pura la meratap meraung depan dia pastu dia mesti kuarkan barang-barang pelik dari poket dia. woha!

tahu tak kenapa aku nak sangat doraemon?
fantasi gila tak hingat dunia

nanti boleh la aku kerahkan tenaga doraemon tu wat homework aku. wat sumer hal-hal programming tu sumer. woha! tugas aku update blog ngan balas komen kat pesbuk jer. boleh? dia mesti leh wat sumer kerja-kerja aku silap-silap spender aku pon aku suh dia basuh. hohO~ jimat kos upah orang gaji. lalalala~

aku nak pinjam take copter dia. alah, yg pusing-pusing atas kepala tu. yg mcm kipas tu ha. takyah aku susah-susah jalan kaki nak gi kelas. jimat masa ngan tenaga. muka pun makin putih nanti sebab tak yah berpanas. seronot! takder la asyik lambat je ke kelas. barulah jadi pelajar cemerlang. cam gampang!

ni ha aku paling suka. 'pintu suka hati!!!'. leh aku bantai pintu je kalo nak balik kampung. bayangkan umah mak aku, tup-tup bukak pintu terus smpai. mak, wan balik!!! woha! pastu bila nak berdua-dua ngan gula-gula kapas saya, bayangkan je bilik dia then buka pintu terus sampai. dia atas katil rupanya. woha! celaka betul fantasi.

time exam lak aku nak pinjam pensil ajaib. confirm aku grad first class degree la bro! bangga. jadi pelajar contoh. yelah, exam tiptop homework settle assignment terbaik. sape tak kagum!! yang penting aku tak yah bertungkus lumus tersengguk-sengguk mengadap buku nota tebal yg tulisan kecik-kecik tu.

pernah dengar lampu picit ajaib??! yang ni pun satu kemestian sebab lampu tu leh kecikkan dan besarkan barang. woha! terbayang BMW 5 series kat kepala hotak aku. mula-mula aku kecikkan kereta tu pastu curik ah! bawak balik kampung tayang kat orang kampung. ingat aku low class??! seronot! pastu leh la aku wat kerja-kerja jahat bila nampak barang-barang cantik. lalalala~

pastu kan, aku nak request kain halimunan. aku sarung kain tu, aku pun jadi halimunan. woha! leh skodeng britney spears mandi. matilah kena petir pasni. eh eh tak boleh. haram!

oh doraemon. bila la aku dapat bela sekor. banyak lagi ni aku nak request kat dia. senang kerja aku nanti. pastu leh la aku nganjing kat memember aku ada doraemon. ko hado???? ops!

notaHujungKaki : nak request mesin masa, leh tengok aku kahwin ngan saper. syok!!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...