ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, July 28, 2010

| u-sipot dinaik taraf? |

wow! amazing. fantastic. cool. bravo! kagum kagum kagum. dulu wifi kat kolej aku sangat hanjeng! line teruk giler nak-nak time ramai orang guna. uspot nama diberi sampaikan layak digelar usipot. sipot pun lagi laju lah weh. hingga aku ambik keputusan pakai broadband si makhluk kuning jer. huhu. masa tu broadband aku memang laju gila gila lah sampai kalah kelajuan ERL. ok itu tipu. tapi memang laju la. but sekarang slow lak. tak tawu kenapa. agaknya bilik sekarang kurang dapat liputan coverage kot. lantak~


but tadi aku saje saje je la nak try uspot sebab ternampak ada modem uspot baru pasang depan bilik aku dan ada rumors yg kata uspot sangat laju. aku apa lagi. terlompat-lompat bintang kaki lapan nak try uspot tu. impress!! very the laju u ols~ mencanak-canak kelajuannya. belom tekan lagi dah masuk page baru. punyalah lah laju. ok itu tipu. serius laju gila. loading pon takyah tunggu lama. aku sangat kagum nih. muah muah muah upm! eh eh kesian broadband aku tak digunakan. tak apa nanti aku guna kau ye. nanti tu bila uspot lembap balik lah. lalalala~

dan loading youtube pon sangat cepat. ah menarik tertarik kau memang dabom!

ah sangat kagum. tak abes lagi puji uspot nih. kang kalo lembap balik memang aku maki tahap dewa punya yer. harharhar. oh sayang uspot ku! *poyo.

notaHujungKaki : broadband vs uspot.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...