ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, July 27, 2010

| iklan nuffnang punya cerita |

duit. duit. duit. tu je lah yg kau tawu. hoh. jangan jadi hamba duit lah. hamba abdi pon jangan. erk? tak paham? lantak. eh eh aku nak cakap pasal nuffnang. well, aku ade je akaun nuffnang tu tapi aku tak bergiat cergas cerdas dan pedas dalam usaha mengumpul sedikit duit dari nuffnang. that's why nape blog aku suci murni dari sebarang iklan-iklan yg berkelip-kelip bagai tu. sebab aku tak terhegeh-hegeh sangat mengumpul duit melalui nuffnang. aku menulis bukan kerana duit but just kerana minat aku. aku nak share something je pasal aku. hohO~

aku pun pelik sebab ada orang tanya aku nape tak der iklan kat blog. tak buat duit ker. huhu. aku bukan red mummy or hanis zalikha pon. malas lah. banyak lagi cara lain yg boleh bantu aku dptkan duit. kan? itu just pendirian aku. terpulang lah pada pendirian masing-masing. ada orang kata nuffnang leh naikkan trafik kita. well, aku no komen la pasal tu. sebab aku mmg berpuas hati dengan trafik aku sekarang. sekurang-kurangnya ada yg sudi baca apa yg aku mengarut dalam blog nih. wallah!

weh weh sape ade duit lebih. bagi aku leh tak. malas nk kumpul duit una nuffnang. sikit-sikit lama-lama jadi bukit? ah lantak. malas!

notaHujungKaki : duit selalu mencemburui aku. tapi aku peduli ape!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...