ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, July 05, 2010

| happy birthday to yanie |

ayo. dah 3 hari berlalu.aku tak buat lagi post khas utk adik aku nih. birthday dia 2 Julai lepas. isk3.maklumlah internet connection tak ada so tak dapet la den nak promote kau kat sini. haha. okay hari ni aku nak wat post hari jadi khas untuk dia. sebelum tu jom nyanyi ramai-ramai 'happy birthday to you (2x)..happy birthday to you yanie..happy birthday to you..'. adeyh! suara masing-masing sumbang haram betol. pitching lari. tak masuk emosi betul. hohO~ jom tengok empunya diri.

ya itu dia empunya diri. err..bukan yang baju oren tu. tu bonda aku. oh i miss her so much! adik aku yang baju putih tu. chubby2 sikit. kang sebut gemuk kang ada lak aku kene sepak berulang kali. mklumalh aku ni kecik jer senang-senang je dia buli aku. sob sob sob. ops kantoi.haha. okay nama dia Nurul Fadzliyanie Mohd Razif berumur 18 tahun. so dia sambut hari lahir yg ke-18 la ari tu. SELAMAT PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.amin~ sekarang dia study kat Kolej Polytech Mara kat Ampang dalam jurusan TESL (teaching english as a second language). budak ni hebat dari aku nih. UPSR 5A, PMR 8A. hoh! wakil negeri Terengganu dalam sukan memanah. pemegang biasiswa Petronas. gila orang hebat-hebat je dapt biasiswa tu. dan aku sangat jeles!!! sekolah kat TEPCES (terengganu premier chukai elit school). tapi masa SPM dia tak bape sihat dan sibuk sangat ngan sukan. pastu result pun jatuh sikit.haha.padan muka..jahat aku kan.

ha.itulah adik aku. adik bongsu kesayangan keluarga.hohO~ cakap je ape nak, sumer dia dpt. termasuk la aku sekali. kalau dia nak mende tu, nak taknak aku kena bagi gak. kang dia kuar statement " alah ngan adik beradik pon nak berkira". diam terus aku.celaka. yela.sorang je kan adik pempuan.layankan je la.

notaHujungKaki : hadiah tak beli lagi.mati aku!

1 comment:

RastaMat said...

Aik..
Aku punye bufday ko tak wat plak post??
emm..
Mestilah takde post sebab wish pon tak..
takpelah..
sapelah aku..
wakakakaka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...