ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, July 11, 2010

| bilik oh bilik |

134, second floor blok murni.kolej canselor. okay. aku kena naik second floor sedangkan semua kawan-kawan aku yg best-best duk kat first floor. sedihnya. tak apa. tempat baru angin baru pemandangan baru suasana baru. hohO~ statement sedapkan hati. cilake.

huh. penat memunggah barang dari bilik stor first floor. nasib baik setingkat je jaraknya. tak der la mengah sangat. nasib baik maintain tough. hohO~ cilake lagi. barang-barang gila banyak macam nak duk sini tak nak balik dah. macam tgh pindah rumah. peti ais, tv plasma, mesin basuh, meja makan, set sofa. adeyh. gila banyak. okay aku tipu disitu. dush!

penat. dan berpeluh. oh ya, sakit pinggang tidak ketinggalan. ah merepek. aku kan tough. hohO~ mood buat entry masih belum ada. penat barangkali. habuk bersepah.

notaHujungKaki : semput. oh aku tidak ada asma!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...