ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, July 18, 2010

| seronoknya bercuti |

snif..snif..snif..hoh! blog ni dah bau busuk sebab takder entry terbaru. hohO~ gilalah. okay sekarang aku sudah selamat berada di UPM terchenta. baru sampai lebih kurang pkul 8 mlm td. gila penat memandu dari Jerantut tadi. then singgah Ampang ada birthday party sepupu aku. datang makan dan tapau bawak balik. boleh? gila hina perangai kan. hohO~

sepanjang cuti 3 hari aku terlalu busy dan tak dapat hapdet blog. maklumlah, bawak kawan balik kampung so aku bawak la dia jalan-jalan sekitar Kemaman. gi pantai okay! seronok sampai tak sempat rehat. tapi sangat best. balik umah bukan reti duk umah.

nanti aku wat entry jalan-jalan jelajah kampung halaman. banyak citer best! tungguuuuuu....:)

notaHujungKaki : selongkar gambar-gambar. nak edit then upload. yeah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...