ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, July 05, 2010

| wajah baru..oyeah oyeah suka! |

Salam Isnin semua. ehem ehem ini Isnin terakhir di JKKN Selangor. minggu akhir praktikal. seronot oyeah oyeah. boleh? sebenarnya macam-macam rasa dalam hati nih. wah teringat kembali ayat-ayat celaka zaman dulu 'muka bapak ganas tapi dalam hati ada taman!'. hoh.sial betol statement. okay lupakan kisah tu. sedih ni sebab da nak pisah ngan kawan-kawan kat sini. best tu lepak2 gurau2 makan2 sepak2 ngan diorang. pastu malam-malam gi disco. okay itu tipu, sekadar nak grandkan diri.hahahaha. celaka.

saya tak mahu menangis disini. sekian!

woi woi woi.tak nampak ke header baru kat atas tu? nampak tak blog aku yang bertukar wajah nih? canteekkkkk tak kekawan? haha.seronok mengubahsuai blog tempat mencaci maki nih. eh maksud aku tempat luahan perasaan la. sebab ada rakan blogger yang sarankan tukar design blog asyik wajah sama je. macam orang jugak la kan kalo lama tak grooming muka mesti macam semak samun penuh misai jambang janggut bagai silap-silap tak macam orang dah.haha. tu kalo lelaki la kan. kalo perempuan lak errr korang bayangkan la sendiri. kang over-over kang kena maki lak.. hohO~

sebagai kenangan, aku lampirkan pic blog lama aku. rindu kat blog lama aku. chewah! poyo je baru beberapa jam tukar design.

selamat tinggal kenangan. poyo!

letih nak decorate design baru. siapa ada idea sila kemukakan disini. ganjarannya ciuman peribadi. boleh? matilah aku nak muntah jap. aaaaaaaa....

okay meh aku cerita sikit la pasal header aku tu. nampak tak muka aku yang sangat hensem comel tersenyum manis tu? itu lambang 'ini blog aku'. siapa yang masuk kesini mesti nampak muka aku dulu then diorang tawu empunya blog ni hensem ke tak. wahahahaha. gilalah market melonjak-lonjak lepas nih. nampak mata yang sangat comel tu? terima kasih Inner Shine. okay aku tipu lagi. mata tu memang camtu. tak ada makan apa-apa suppliment food okay. itu sebagai simbol aku sentiasa melihat sekeliling untuk mencari idea menulis entry. sila percaya 100% itu adalah mata tulen aku ya! okay apa lagi ek. yang statement 'aku kan terus hadir walaupun dikhianati berulang kali' tu lak maknanya 'suka hati akulah nak letak apa pun!!' hohO~

sekian. selamat jelajah blog aku ya! puji banyak komen sikit yer.hohO~

notaHujungKaki : under maintainance.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...