ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, July 11, 2010

| esok dah start kelas ke? okay mahu tidur awal sebab mahu bangun tengok bola |

selamat datang semester baharu. semester kelima tahun ketiga which is my final year. okay. pejam celik makan tido berak kencing aku da masuk tahun akhir. betapa cepat masa berlalu.

'andai dapat kuundurkan putaran dunia, ingin ku ubah semula, kata-kata dan janji manismu.'
eh okay aku salah lagu.

now keseorangan dalam bilik. rumet tercinta keluar main futsal then tengok bola perlawanan akhir malam ni. aku? hoh. main bola dalam bilik jer. eh eh maksud aku merehatkan diri dalam bilik je. sila jangan fikir negatif. seronok duk sorang-sorang nih, aman damai sentosa. wah dah macam statement duk kat kampung lak. tenang aman damai sentosa dan macam-macam lagi lah. oh ya. bilik sudah emas dan sangat cantik. susun atur perabut kami ubah utk dapatkn ruang yg lebih sebab kami plan nak wat kolam renang dalam bilik. cam gampang!

eh td aku masuk ESMP untuk semak jadual kelas aku esok. line tersangat lembap so aku tak dapat bukak. maknanya?? aku boleh berpura-pura esok tak ada kelas. boleh? cilake. azam baru hampir musnah berderai hanyut dibawa arus kemalasan. ya! merepek lagi. esok suppose kelas pkul 8 pagi but then aku tak tahu kelas apa dan dimana. haih~ macam tak pergi je esok nih. kawan-kawan yg prihatin, sila maklumkan kpd aku mengenai kelas esok ya. trimas. hohO~

okay mahu tidur. poyo je nak tido awal knon2 nak bangun tengok bola. err..maksud aku nak bangun awal gi kelas pagi esok. bola? huh.perlu ke aku nak tengok. lalalalalala~

notaHujungKaki : bola. bola. bola. zzzzzzzzz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...