ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, April 18, 2010

| apa yang kau mahu sebenarnya - mode : final exam yang suxx!! |

Not in a good mood..
really hate this feeling..
aaaaaaaaaaaa....ade sesiapa yang sudi bagi aku kepala dia?
aku nak sepak terajang..
bagi hilang stress nih!


peperiksaan akhir oh peperiksaan akhir (baca : final exam)..
pening..
langsung tiada perasaan..
langsung tidak terasa mahu men'study'kan diri..
kenapa??
kenapa sekarang?
duh En ridzwan razif..
bangkitlah!
bernyawa~
kamu sedang di minggu peperiksaan akhir..(baca : final exam)

semangat!
silalah menjelma dikau..
datang terus ke hatiku..
izinkan aku menyelak setiap halaman ilmu dengan penuh kekhusyukan..
aku mahu FOKUS!

p/s : pelik dengan diri sendiri..apa yang sebenarnya kau mahu? aku sudah bagi kau ketenangan, kenapa kau gagal untuk bagi aku fokus?! KENAPA?? aduh..dah sem 4 nih..bangunlah! dah nak masuk sem 5 kot..dah nak masuk tahun akhir la wei..(baca : final year). bangun..bangun..bangun..

esok exam Multimedia Application Development..Rabu paper Computer Graphic and lastly Calculus on Saturday!
3 more to go..
chaiyok3!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...