ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, April 20, 2010

| terima kasih~ err...kena bayar ke kalau nak sebut? |

hohO~
langit mendung..
nak hujan barangkali..
mode : ingin bergolek-golek di padang sambil nyanyi lagu kuch-kuch hotak hang!
ah..gelak?
silakan..
gelaklah sampai pecah perut..
ade aku kisah??
*azwan ali sgt kau nih..;p

ok..cukup..
kembali ke topik utama..

terima kasih..
arigato guzaimas..
gracias..
thank you..
dan lain-lain versi..
*tak ingat dah bahasa ape lagi ek..
hohO~

petang-petang redup nih..
aku terfikir lak..
pernah ke korang ucapkan terima kasih?
terima kasih sayang..kuucap padamu..kerana menyambut tanganku yang hampir layu..
eh! aku bukan suruh nyanyi lagu tu lah..
korang nih!
serius sikit!
hohO~

perasan tak?
tak semua dari kita sering ucapkan terima kasih kat orang lain..
kat kawan-kawan apatah lagi..
hanjeng betul perangai..
*oh sorry..aku kadang2 melampau kan..;p
aku sendiri terfikir..
susah sangat ke nak ucap terima kasih???
susah??

kadang-kadang ucapan terima kasih tu..
walaupun bunyinya sangat mudah (baca : simple)..
makna yang dibawa bersama tu sgt besar..
sangat tak ternilai..
betul..
sila percaya!

biarlah tiada hadiah harga juta-juta sbg tanda terima kasih..
biarpun tiada cek tertera nilai 1.4 juta rupiah..
cukuplah sekadar ucapan terima kasih..
sudah terbayar budi yang ditabur..
renungkanlah!

*peringatan untk diri sendiri juga*

riez : oh.aku sebenarnya dalam mood tensi..ya! sila hantuk kepala saya di dinding..*sigh~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...