ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, April 25, 2010

| jom campakkan helmet tanda kita sudah merdeka - eh praktikal berada disekitar sudut |

hey.
ayuh goyang-goyang punggung.
menari ikut rentak.
yeah!
oh.
gila meroyankah?
hohO~

apa khabar kalian.
sihat harapnya.
siapa tak sihat sila angkat jari telunjuk.
dan menangis sedu sedan.
eh.
mode : happy.
nak lompat-lompat atas katil sambil makan chipsmore.
boleh?


gila kau!
final exam aku dah abes la.
diulangi.
FINAL EXAM DAH HABIS!!
pagi td paper last.
oh.
merdeka!
jerit kuat-kuat sambil campakkan helmet ke atas.
duh.
seyes happy.
bagaikan dunia ini ana yang punya.


cuti seminggu.
dan bersedia untuk ke praktikal.
oh.
saya bakal ke alam pekerjaankah?
berangan.
kau ada setahun lagi ok!
fokus-fokus~

riez : sedih sebab tak dapat balik.ada masalah yang harus diberi keutamaan.maafkan daku bonda.lain kali saya balik ok? janji~

*eh.ada yang kata blog aku nih seperti blog 'adik-adik'.eh.maksud aku cara penulisan aku ni gaya orang lembut2.apakah? siapa boleh komen? perlukah aku menukar cara penulisan?
menggaru-garu kepala belah kiri arah ikut jam.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...