ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, April 21, 2010

| mengarut pagi - aku makin gila? |

huarghhhhh....
nganga mulut luas-luas..
bila tengok cermin..yaAllah..buruknya..
eh.bukan aku.
ni ha sebelah aku ni ha.
buruknya.
hohO~

ngantok siot..
tapi memikirkan tahap sipot sedot paper esok susah mcm masak tomyam..
aku gagahkan diri yang lembik nih untuk study..
eh. kau kenapa?
yela2.aku lembik!
ayo~

sempat aku meniduri diri sebentar tadi..
senyum.
meniduri?
hohO.
diri sendiri ok?
full stop.
ah aku makin gila.

penunjuk waktu (baca : jam) menunjukkan pkul 4 pagi..
alahai..lambatnya masa berlalu.
aku dah x sabar-sabar cik timah ni nak jawab exam 8.30 pagi kang.
eh timah.laki kau si kassim sihat?
merepek!

ridzwan razif.
sila sambung study + stado skrg.
pelissssssss...
*damn!

riez : puas tido.bangun.tdo balik.bila nak study? oklah.esok sebelum masuk dewan exam.bulih?
*mode : melayan musik-muzik slow..ah seperti ingin terbang ke awan biru.eh gelap! hari belum cerah~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...