ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, April 06, 2010

.: pliz don't let me down when i start to luv u :.

pliz don't let me down when i start to luv u..(someone sent it to me)..


phew~
hati dipagut kepiluan..
terharu dan sebak..
benar..ini yang aku tunggu..
penuh pengharapan..
walaupun berulang kali diucapkan..
'aku mampu utk menyanyangimu tapi aku tak mampu menyintaimu'
perlahan-lahan harapan terkubur layu..
hilang..lesap..lenyap..
perlahan-lahan ruang hati kosong..
namun aku berjanji..
aku akan terus hadir..
walau berulang kali diri ini dikhianati..
aku harus kuat disaat dia lemah..
aku harus ada disaat dia memerlukan..
aku harus tabah disaat dia kecundang..

dan kini..
sinar yang pernah hilang dulu..
kembali mengetuk pintu hatiku..
hampir menjengah masuk..mengintai..
mungkinkah masih ada sinar harapan..
mungkinkah masih ada ruang untuk aku bersamanya..
aku tak bisa menaruh segunung harapan..
namun aku tetap masih mengharap..
biarpun semuanya seakan palsu..
takkan sesekali aku berhenti berharap..

yes i will not..
but pliz don't let me down when i start to giv a hope..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...