ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, April 30, 2010

| jauh berjalan besarlah biji mata kau.eh? |

29 april 2010.
terkedek-kedek menuju ke One Utama (baca : OU).
it's shopping time.
when i'm wearing Bata, everybody thought that i'm wearing Prada.
boleh?
hohO~

gedik kan.
goyang-goyang punggung macam shin chan sambil kenyit-kenyit mata kat mak cik cleaner.
punyalah jauh nak shopping.
padahal kat kawasan aku ni bersepah bergelimpangan shopping complex.
nasib baik la naik kereta.
credit to Abu sponsor myVi.
dan credit to myself as a driver.
penat oke.
meredah kesesakan nafas.
eh eh kesesakan lalulintas.

point sebenar saje je nak g OU tu.
bak kata org yang tak berapa nak muda.
jauh berjalan luas pemandangan.
agaknya kalau jauh berjalan mata jadi lagi besar so leh lihat lebih banyak pemandangan.
tak paham?
ah..peduli apa aku.
hohO~

gila besar shopping complex ni.sape yang gedik ajak aku kesini? sila bangun dan lompat bintang tiga belas kali.penat yang amat lah!

cotcetcotcet : hari ini aku demam.nasib baik tak berapa demam sangat.eh still demam ok! tak paham? peduli ape aku.eh eh.baru selesai gunting rambut.smart.hohO~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...