ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, April 12, 2010

.: keajaiban - sesuatu yang tersangat mustahil utk menjadi realiti :.

mode : bercampur baur..

satu persoalan yang sentiasa bermain di fikiran aku..
benarkah keajaiban adalah perkara yang tersangat mustahil..
buntu..
kusut..
bergabung menjadi satu..kuat!

keajaiban yang aku harapkan..
hanya tinggal harapan..
hancur..
salahkah aku berharap?
salahkah aku percaya kepada keajaiban?
ya..mungkin aku cengeng..
mungkin aku bodoh..
mengharapkan sesuatu yang memang mustahil untuk aku..

aku pernah berhenti berharap..
tapi dalam diam harapan itu kembali datang..
perlahan-lahan..
hingga saat ia terasa begitu kuat..

satu perkara yang pasti..
semua yang aku inginkan tidak akan berlaku..
aku takkan mampu untuk jadi apa yang dia mahu..
sungguhpun aku mampu..
aku tidak sesempurna yang dikehendaki..

perlukah aku berhenti berharap?
tidak!
biarpun mustahil..tapi aku akan tetap dengan keputusan BODOH ini..

p/s : setelah apa yang berlaku..aku semakin kuat..tabah..dan mampu memahami dirinya..tapi pernahkah dia memahami aku..biarkan semuanya terungkai dengan sendiri..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...