ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, April 22, 2010

| praktikal - eh? aku hanya berehat seminggu? |

malam-malam syahdu ni.
aku gigih menyelak-nyelak kalendar.
mengira hari nak gaji lah!
tanya lak.
oh.sorry.
aku masih pelajar yang masih digantung tak bertali.
eh.bukan.
bergantung kat mak bapak.
dan jugak PTPTPU.
jerit-jerit kau luar jendela sambil posing ala-ala tyra banks.
boleh?
hohO~

kerepek dalam balang ni merepek lagi.
kau sihat kah kerepek?
eh.
ok.serius.
aku sedang mengira hari.
ala-ala lagu menghitung hari gitu.
eh aku lupa la camner lagu tu.
boleh?

paper final exam tinggal lagi satu.
kalkulus.
kalolulus = kalkulus.
harap maklum.
oh. paper tu sangat kejam.
dengkikan aku.
eh.kau boleh tak jgn bg soalan susah tahap makan KFC ngan jiran sebelah?

habis paper.
cuti seminggu.
oh.sempat ni nak makan angin kat Melbourne.
eh.duit ni macam segan nak keluar.
*sengal~

lepas cuti.
praktikal.
oh.aku tergedik gedik mahu praktikal sekarang.
hati riang berbunga-bunga.
cepatlah masa!
tepuk-tepuk tangan sambil gigit selimut.
mengantuk sebenarnya.

riez : cuti seminggu.praktikal 2 bulan.oh.aku ingin jadi gila.boleh?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...