ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, April 26, 2010

| rasa teruk di pagi hari |

selamat pagi.
gigih ni aku bangun awal.
time kuliah pun x bangun seawal ini.
*tak boleh tidor sebenarnya.
puas aku hentak-hentak kepala kat dinding.
nyanyi lagu rock sambil berangan jadi ramli sarip.
berlari kat floor untuk penatkan diri.
tapi tak boleh tidor jugak.
somebody help me!
oh.
hohO~

eh.aku nak tanya.
sekadar pertanyaan ok.
kau pernah tak rasa sakit bila kecewa?
sakit bila rasa diri dipermainkan?
tak kisah la dipermainkan bf/gf or sape2 je.
bukan main masak-masaklah!
hohO~

kenapa kita sering dikhianati sedangkan kita tak pernah mengkhianati.
kata orang la kan.
what u give u get back.
bukan aku kata.
tapi betul ke.
kita tak buat pon kite dapat gak mnde tu.
hah!
dah tak valid la bidalan tu kan.
mungkin versi aku betul.
u'll never get what have u done.
oh.
frustrated.

*mengarut di pagi hari.
ini hakikat ok!

riez : emosi sangat tak stabil.adakah berdiam diri adalah jalan terbaik.atau menghilangkan diri boleh membantu? hidup ini memang tak pernah adil.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...