ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Sunday, April 18, 2010

| Spin tinggal kenangan - Achik sudah kembali ke Rahmatullah |

Achik Spin (nama sebenar : Abdillah Murad b Md Shari)..
telah kembali ke Rahmatullah setelah terlibat dalam kemalangan ngeri di lebuhraya Kajang-Seremban (baca : LEKAS) petang tadi..
Innalillah..
semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang beriman..


tersentak seketika ketika menerima berita ini dari teman baikku..
pelbagai persoalan bemain difikiran..
benarkah apa yang berlaku..
atau hanya sandiwara filem terbaru..
atau propa dari orang yang suka jaja cerita..
tapi kini semuanya ternyata benar..
bukan cerita palsu..
hakikat yang sedang berlaku..
penyanyi kegemaran aku sudah tiada..
hanya tinggal lagu-lagunya sebagai hadiah buat peminat..

salam takziah dari aku di Diari Fanatik Ekspresi..
semoga keluarganya tabah menghadapi dugaan ini..

p/s : lagunya benar-benar menambat hati aku..biarlah orang kata aku mamat jiwang sebab dengar lagu-lagu jiwang..tapi bagi mereka yang mngerti sahaja akan meminati lagu nyanyian Allahyarhan..biarpun Allahyarham sudah tiada, lagunya tetap akan aku minat sampai bila-bila..:(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...