ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, April 13, 2010

.: hari yang bermakna..blog aku dijelajah oleh BEN ASHAARI :.

waaaaaaaaaa....happy bangat!
blog aku akhirnya dijelajah oleh saudara Ben Ashaari..
aku pernah post entri dulu utk mintak saudara Ben jelajah blog aku..

dan hari ini..
inpian aku jadi kenyataan..
thanx bro kerana sudi singgah menjelajah blog aku yang tak seberapa nih..
dan semoga lepas nih bertambah kawan-kawan blogger aku..

mode : senyum..gumbira!

err..tagline aku tu ada bunyi macam orang putus cinta ker..ala..aku tak putus cinta pon..saje je letak tagline-tagline syahdu camtu..hehe..cool oke~ (ayat untuk sedapkan hati) bukan apa..aku suka bermain dengan ayat-ayat and frasa-frasa pelik..so that orang akan ingat sape aku..hehe..yang penting aku leh buktikan yang lelaki juga pandai bermain dengan ayat-ayat syahdu camtu..:) by the way..thanx saudara Ben..sayang anda!

p/s : semakin obses untuk mencantikkan blog dan berazam untuk menupdate blog selalu..:)

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...