ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, April 05, 2010

.: kembali senyum..moga semuanya berakhir dengan baik :.

salam sayang utk semua..
senyum..
sejak dua menjak bahkan tiga menjak ni..
aku sering tersenyum sendirian..
terasa lapangnya dunia..
terasa indahnya hidup..

cukup pemanis bicara kononnya..

terus ke tajuk utama..
-
-
-
isnin 1.11 am 5 april 2010..
minggu ke14 kuliah..
bermakna minggu terakhir sebelum final exam..
wah!!
pejam celik pejam celik dh nk abes sem 4..
hohoho..cepatnya masa berlalu..

hopefully minggu exam ini aku mampu kekalkan senyuman..
leh terus fokus pd apa yg perlu..
dan melangkah yakin ke dewan exam..
hahahahaahaha....
keyakinan adalah penting..
walaupun bekal hanyalah beberapa ketul pemahaman..
yakin!
positif!
dan yg penting senyuman..
biar rebah semua yg melihatnya..
*jijik lak rasanya..adeyh!
ade aku kesah??????
;p

terima kasih buat kamu..
kerana terus buat aku tersenyum riang..
AKU SAYANG KAMU..
setulus hati..
jujur..
semoga tiada lagi kisah duka terselit antara kita..
izinkan aku terus bertatih dengan senyuman..
doakan aku..
muah!!


p/s : harap semuanya berakhir dengan baik..AKU SAYANG KAMU..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...