ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Monday, April 05, 2010

.: tersentak aku seketika..siapa kau??!! :.

MasyaAllah..
tersentak..terdiam kaku aku sebentar..
hampir menitis air mata bila terjumpa link ini..


benarkah apa yg aku baca ini?
namanya indah..pasti membawa makna yg tersangat baik..
InsyaAllah..
tapi mana silapnya?
siapa yg harus dipersalahkan..
hingga berani menukar al-Fatihah kpd al- F**k..
ya Allah..apa yg sedang berlaku..
aku berdebar-debar bila terbaca semua ini..

kepada Rafiqin Darwisy atau lebih tepat kalo aku paggil kau SYAITAN petualang neraka..(kan dah sundal ayat aku)..kau memang manusia perosak bangsa..aku malu org mcm kau hidup di bumi Malaysia ini..dan aku malu nama kau adalah nama Melayu dan pastinya nama Islam..sumpah aku malu..kau kenapa? kau yg cipta langit n bumi ni? kau hidup menongkat langit? kau yg arahkan bumi berputar, dan lautan bergelora? kau yg mengawal seluruh kejadian? MasyaAllah..kaulah manusia yang paling hina aku pernah jumpa..dan kau dah buat silap yag SANGAT BESAR! berjuta-juta manusia akan hina kau..kutuk kau..dan doakan semoga kau dibalas seteruk-teruknya..adakah kau dajal akhir zaman yg dimaksudkan dlm al-Quran? apakah kau yahudi yg menggunakan nama Islam utk memecahbelahkan umat Islam? siapa kau??!! aku lebih suka kalau manusia macam kau ni hancur dilanyak treller..depan mata aku! aku sanggup gelak ketawa melihat kau mati depan mata aku..Arwah dah meninggal dunia, dan dah wasiatkan permohonan maaf kpd semua orang..dan keluarga Arwah pon dah buat perkara yg sama..siapa kau nak menghukum Arwah?? KAU TIDAK LAYAK!!!! dan kalau aku yg ditakdirkan jadi mak bapak aku, sumpah aku sanggup tikam kau sampai mati..tidak sesekali aku mengaku kau adalah anak aku..tiada hukuman di dunia ni yg selayaknya utk kau..kerana taraf kau tersangat hina..

p/s : terkesima..menangis sendirian bila terkenangkan anak melayu malaysia jd mcm ni..aku pon jahat..tapi aku x pernah hina manusia yg dah meninggal..kerana semuanya adalah urusan Allah..entah-entah dia lebih mulia dari kita yg masih hidup ini..

.ridzwan razif.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...