ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Thursday, April 22, 2010

| hapuskan air matamu..motif? cantik ke kau? |

aku ronda-ronda kat kawasan setinggan aku tadi.
eh.
ronda-ronda laman blog kwn aku tadi.
terjumpa satu kisah sedih.
si gadis berpisah dengan si jejaka.
namun kini perpisahan yang terjadi.dugaan yang menimpa diri ini.
eh.
aku bukan suruh nyanyi lah!
tahulah suara sedap bak kentut anak kambing cirit-birit.
hohO~

al kisah.
si gadis berpisah sebab si jejaka menangis bila satu masalah menimpa si jejaka.
oh.
bodohnya reason kau.

lantaklah kau nak berpisah kan.
ade aku kisah?
*tetiba mood azwan ali.
aku cuma pelik + hairan + menyampah.

kau ingat jantan ni tak boleh menangis meraung bagai?
hurm.
tak boleh?
eh.
apahal kau.
aku rasa ok jer.
lantaklah jantan tu nak menangis meratap meraung bagai pun.

nak kata tak macho?
nak kata x gentleman?
nak kata bapak buruk hina gila?
nak kata jambu sangat kalau jantan menangis?
apa lagi kau nak kata?
katalah.
aku nak dengar.

eh kau.
mai sini sat.
aku nak tanya.
cantik sangat ke muka kau tu nak kata jantan ni macam-macam?
eh.
adakah aku merepek lagi?
tidak.
ini lumrah kan kan kan.

riez : pelik.hal kecil pun nak gaduh sampai putus urat jari kaki.eh.dulu masa nak sangat kat jantan tu, leh lak kau tahan kan.tu mesti dah ada jantan lain tu.x sabar-sabar nak clash kan.hinalah kau!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...