ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, April 28, 2010

| siapa sudi uruskan aku? |

eh.
tajuk sesuatu sangat kan.
meh sini kau.
aku tarik-tarik bulu mata kau.
pandai-pandai je.
aku bukan buat iklan mencari binilah.
sila baca dahulu ya!
oh.
hoho~

ah.
rindu.
saat tak payah fikir apa-apa yang susah.
pergi sekolah.
balik sekolah.
siapkan homework.
main.
jangan tengok tv melebihi pukul 10 malam.
oh.
semuanya parent yang tentukan.
kan seronok.
makan minum mak siapkan.
kain baju kau mak yang basuhkan.
sampai tertonggeng-tonggeng la orang tua kau tu kan.

sekarang nih.
makan kene cari sendiri.
nak minum lagilah.
kene bancuh sendiri.
kain baju sendiri punyer basuh ye.
aku jentik telinga capang kau tu kang!
takder sape nak kejutkan kau bangun pagi-pagi.
pandai-pandailah jam loceng kau tu melalak.
oh.
semuanya sendiri.

ah rindunya.

riez : semuanya kau kene settlekan sendiri ye hencik ridzwan.jangan nak gedik-gedik manja.malu! err..ada sesiapa yang boleh buatkan saya air milo x? pliz....hohO~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...