ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Wednesday, April 28, 2010

| debaran semakin terasa - bukan majlis anugerahlah! |

tak diam duduk dah aku.
kejap bangun.kejap duduk.
terlentang.
hayun-hayun kaki ke atas.
kejap meniarap goyang-goyang punggung.
hari-hari nyanyi lagu Universitiku tercinta.
sambil pintal-pintal rambut sendiri.
boleh?
hohO~

masa untuk latihan industri berada disekitar sudut.
oh.
terasa getaran asmara.
eh eh.bukan!
terasa getaran dan debaran.
dub dab dub dab.
adeyh.

jabatan kebudayaan dan keseniaan negara.
shah alam.
tugasan misteri : pembangunan sistem.
mampus lah aku.
menari-nari tarian kontemporari lah aku nanti.
tak pun tarian hiphop.
hohO~


ada sesiapa sudi gantikan tempat aku tak?
nanti aku belanja KFC snack plate.
hohO~
eh.
tolong menolong amalan mulia kan.
marilah sama-sama beramal ibadah.
boleh?

meroyan sebentar.

cotcetcotcet : mengemas-ngemas barang dalam bilik.haih~ kenapa barang-barang aku makin banyak lak nih.siapa yang tambah barang-barang aku nih hah!! perlukah aku iklankan : sesiapa yang sudi mengemas bilik and barang-barang aku nih, aku hadiahkan satu ciuman di pipi.boleh? oh.ingin muntah hijau kuning-kuning sebaldi dua.hoHO~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...