ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Friday, April 09, 2010

.: BEN ASHAARI..tolonglah terjah laman sesawang saya.. :.

ah..terjerit2 macam gurl nmpak pnyanyi laki ensem..
(x ensem mana pon penyanyi tu.)
arrrrrrr......pliz...
aku mahu Ben Ashaari terjah blog aku..
terjah dan terjah lagi..
hingga aku sedar semua kelemahan mengenai blog aku..
hahahaha..

sape tak kenal Ben Ashaari?
adeyh korang nih..
kalo korang adalag blogger..
korang sepatutnya kenal beliau..
Ben Ashaari adalah salah seorang pro dlm blog2 nih..
beliau sering komen2 dan beri pandangan serta nasihat dlm blog org lain..
(walaupun ada yg berbau kutukan)
semua itu utk meningkatkn ilmu blogging kita jugak kn..

hensemnyer!!

kenapa aku mahu Ben Ashaari terjah blog aku???
sebab aku kurang mahir dalam blogging..
aku inginkan pandangan pakar mengenai blog aku..
aku ingin tambah ilmu blogging aku..
aku ingin tambah kenalan dikalangan blogger..
dan yang pasti...aku mahu blog aku dikenali..
hahahaha..

p/s : eh sape yg nk kutuk aku tu? berani kau!!! aku punyer suka la nk suh sape2 pon terjah blog aku..kau byr berukband aku ni ker???? diam leh x?!

.ridzwan razif.

12 comments:

Ain said...

salam kenal,

singgah dari blog ben...

tahniah...

ejaa said...

wahh terjah dari blog ben

Ieda Al-Habsyi said...

hye :) dtg dari blog bro ben :)

R.I.E.Z said...

thanx bro ben sebab dah jelajah blog aku..
waaaa...hepinyer...:)

AYU said...

nice blog...salam perkenalan. jemput ke blog saya pulak

R.I.E.Z said...

huhu..thanx..url blog awak?

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben...

berguling2 jap kat blog ni sambil baca entri...muehehe (^_^)

http://azrulhisham.blogspot.com

R.I.E.Z said...

salam azrul..
guling-guling jer?
haha..apa lagi..follow la.
segan silu..:)

Ummi Hanie said...

uiksss...same la plak tag ekspresi kiter...:)

R.I.E.Z said...

ummi..samer ker?
huhuhuhu..pemikiran kita sama kot..;p

url blog awak?

CikOo Rahsia said...

helo. hai.~

R.I.E.Z said...

helo..
hai jugak..follow la blog sy..
jgn segan silu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...