ouch!

maafkanlah mereka. bukan memberi maksud anda mengalah dan mereka menang. tapi cukuplah sekadar memberi petunjuk betapa rendahnya ego anda jika dibandingkan dengan nilai persahabatan itu sendiri.

Tuesday, April 20, 2010

| SUCK and FUCK ~ terlambat barangkali? |

peperiksaan akhir (baca : final exam)..
3 paper down..2 more to go!
esok pagi ada lagi satu paper..
yeay! sila sorak kuat-kuat sambil tepuk tangan sama-sama..
oh..
kerepek merepek lagi kau!
hohO~

tetiba aku terbaca satu info..
seperti biasa..aku ingin berkongsi..
berkorban apa saja, harta ataupun nyawa..
erk.
berkongsi lah!
bukan berkorban.
sila hantuk kepala ke lutut sendiri..
dush~

FUCK and SUCK!
itu petua untuk study..
oi..oi..oi..
fikiran negatif betol..
aku belum habis lagi lah!
meh sini kau aku tarik bulu ketiak tu..
*ops~

Study Untuk Capai Kejayaan..
Fokus Untuk Cipta Kemenangan..
hah.
faham semua?
*apalah kau nih.negatif betul~
hohO~

lepas nih jumpa kawan-kawan yg sedang study (atau pura-pura study)..
silalah jerit kuat-kuat kat perut dia..
FUCK.
SUCK.
gelak-gelak geletek kaki sendiri..
hohO~

riez : oh.aku merapu lagi.semuanya gara-gara paper esok.eh, aku sedang pura-pura study sebenarnya.sila percaya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...